רוסית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לרוסיתאנגלית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לאנגליתערבית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לערבית
כפתור דואר אלקטרוני -בלחיצה על האייקון תיפתח תיבת הדואר האלקטרוניכפתור פייסבוק - בלחיצה תעברו לדף הפייסבוק של מסד סיעודכפתור לינקדאין - בלחיצה תעברו לדף החברה של מסד סיעוד בלינקדאיןכפתור שיחה - בלחיצה על הכפתור הטלפון יתקשר אל נציג החברה
מסד שירותי סיעוד

3 דברים שיש לבדוק בבחירת המטפל הסיעודי

בחירת מטפל סיעודי – אף אחד אינו חסין בפני הזמן ועם הזמן אנשים שאנו אוהבים ויקרים לנו יותר מכל מזדקנים ומתקשים בביצוע פעילויות יומיומיות קשות כמורכבות. או אז נדרשת עבורם עזרה סביב השעון כאשר בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר נפוץ לשכור את שירותיו של מטפל סיעודי. זאת במיוחד בשל העובדה כי לבני המשפחה קשה לטפל בקשיש באופן שוטף וכן בשל קבלת מימון או סבסוד על אי אילו השירותים. עם זאת בל נשכח שהמטפל הוא שישהה ברוב שעות היום עם יקירנו ולכן חשוב מכל לבצע בחירה נכונה ולבדוק את כל הפרטים לפני שבוחרים.

עצות שיקלו על בחירת מטפל סיעודי

כאמור בחירת מטפל סיעודי זהו אינו עניין של מה בכך ויש להשקיע זמן ומחשבה בבחינת המשתנים הבאים:

  • מקצועיות וניסיון – חשוב לבחור במטפל אשר יש לו וותר וניסיון בתחום הטיפול בקשישים. וותק וניסיון משמען גם המלצות מבתים קודמים בהם נהג לעבוד והם יבטיחו כי המטפל ידע להתמודד במקצועיות עם סוגיות רבות אשר נגזרות מהטיפול הסיעודי.
  • רושם ראשוני – כדאי ומומלץ להקשיב לתחושת הבטן, להיפגש עם המטפל ולראות כיצד אתם והאדם שבו הוא מיועד לטפל מתרשמים ממנו. ככל שהכימיה תהיה טובה יותר, כך הדבר ישפיע על תפקודו של הקשיש ועל השקט הנפשי שלכם.
  • תקשורת ואינטראקציה – כאמור מטפלים סיעודיים רבים הם עובדים זרים ולכן יש לשים דגש רב גם על השפה של האדם אותו בוחרים. הקשיש נמצא ברוב שעות היום לבד עם המטפל ולכן חשוב לוודא כי תהיה לו היכולת לתקשר עמו. חשוב לציין כי בכל הנוגע לעובד זר סיעודי, רבים מהם יודעים את השפה בצורה בסיסית.

פרמטרים נוספים שאותם יש לשקול הם המין של המטפל וצרכיו של הקשיש. חשוב גם לבדוק גם עם איזה מטפל הקשיש ירגיש נוח יותר ולשקול זאת לפני שמחליטים.

בחירת מטפל סיעודי ואם לא מטפל – בית אבות זו גם אפשרות

בחירת מטפל סיעודי

לעתים דווקא בית אבות הוא הפתרון הטוב ביותר עבור יקירנו

קיימים מקרים בהם הטיפול במסגרת הביתית אינו מתאים לכל הצדדים המעורבים, או אז קיימת אפשרות נוספת והיא בית אבות. ישנם בתי אבות מסוגים שונים המתאימים לצרכיהם של הקשישים וכן למצבם הבריאותי והנפשי, ביניהם: בית אבות סיעודי ובית אבות לתשושי נפש. אלו עשויים להתאים במידה ומלבד הטיפול הרפואי, הקשיש מעוניין בניהול אורח חיים חברתי תוך שנהנה משלל פעילויות תרבות ופנאי מעשירות. במידה וזו האפשרות המועדפת עליכם, מומלץ לפנות לשירותי ייעוץ או לחברה המציעה ליווי במציאת בית אבות על מנת להקל על התהליך במידה משמעותית ולסייע לכם ולקשיש לבחור את המקום ואת אופן הטיפול המתאימים ביותר לצרכיו ולמצבו.

על אף שהמדיניות היא להשאיר את הקשיש בביתו כמה שניתן, לא תמיד אפשרות זו מתאימה לכולם. במקרים כמו אלו קיימת האפשרות של מציאת בית אבות המתאים לצרכיו של הקשיש, תוך קבלת ליווי וייעוץ לכל אורך התהליך.

לקבלת מידע נוסף וייעוץ חינם צרו עמנו קשר עכשיו: 
לחצו כאן לחיוג 1-700-708-778

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    סרטונים

    פייסבוק

    חדשות אחרונות

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    קרא עוד
    המלצות לפעילויות עם קשישים

    המלצות לפעילויות עם קשישים

    קרא עוד
    טיפול שיניים לקשישים בבית כל מה שצריך לדעת

    טיפול שיניים לקשישים בבית כל...

    קרא עוד
    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל השלישי

    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל...

    קרא עוד
    Call Now Button דילוג לתוכן