רוסית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לרוסיתאנגלית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לאנגליתערבית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לערבית
כפתור דואר אלקטרוני -בלחיצה על האייקון תיפתח תיבת הדואר האלקטרוניכפתור פייסבוק - בלחיצה תעברו לדף הפייסבוק של מסד סיעודכפתור לינקדאין - בלחיצה תעברו לדף החברה של מסד סיעוד בלינקדאיןכפתור שיחה - בלחיצה על הכפתור הטלפון יתקשר אל נציג החברה
מסד שירותי סיעוד

יום הולדת הוא יום שמח מאד וכל אדם נהנה מהפעילות ביום זה מתחילתו ועד סופו. קיימים מקרים אשר אדם מגיע לגיל 50 אך הוא חולה ולכן נזקק לשירותי סיעוד של מטפל צמוד.  חגיגת יום הולדת מסוג זה שונה מאלו שחגג כאדם עצמאי, כפי שנהג לעשות בשנים קודמות.

בלונים לגיל 50

אף על פי שמדובר במטופל שהוא מוגבל עקב מחלה או תאונה, חשוב מאד לשמח אותו ביום כה חשוב ולכן מתכנן המטפל כמה פעולות, אשר יעלו חיוך רחב על שפתי המטופל.

הוא רוכש בחנות בלונים מתאימים אשר מנפחים אותם בגז הליום, המטופל מופתע מאד לראות אותו חוזר מהקניות עם זר בלונים צבעוני המכיל כמה בלונים בגדלים שונים אשר נבחרו בקפידה, הכוללים כיתוב יפה והומוריסטי כמו יום הולדת שמח וציורים נפלאים של נרות על עוגה, או איור מצחיק.

בלונים הם פריט משמח בכל גיל ולכן אין זה משנה אם מקבל הבלונים הוא בן 5 או בן 50, בכל מקרה השמחה תהיה גדולה מאד. כדי ליהנות מהאווירה הייחודית, המטפל קושר את הבלונים לכיסא או לכיסא הגלגלים וכך הבלונים משמחים מאד את המטופל לאורך כל היום.

חיים טובים

הפתעות נוספות ליום הולדת 50

מטפלות סיעודיות אשר מטפלות באדם מבוגר נקשרות אליו מאד ולכן תכנון יום ההולדת דומה מאד להתנהלות בביתן, כאשר מישהו קרוב חוגג יום הולדת. הן מתכננות קניית עוגה גדולה ויפה ועליה הן מציבות את הנרות הצבעוניים.

בתיאום מראש מגיעים לביתו של המטופל ילדיו, אחיו, הוריו וכל בן משפחה אחר כדי לשמח אותו, ליהנות מזר בלונים יפהפה, להדליק את הנרות ולהביע משאלה בעת כיבוי הנרות, לשיר שירים של ימי הולדת ולאכול מעוגת שוקולד נפלאה, שהיא בדיוק מהסוג שאוהב המטופל.

בילוי מהנה ליום הולדת 50

בני המשפחה ומטפלות סיעודיות השקיעו חשיבה רבה כיצד לשמח את חתן השמחה ביום הולדתו ולכן בהמשך הערב הם יוצאים אתו למקום אשר אהוב עליו, חוף הים, מסעדה מיוחדת, לצפות בסרט חדש המוצג בבית הקולנוע בעיר, הצגה טובה בתיאטרון או מופע מוסיקלי של זמר אשר אהוב עליו.

התכנון המוקפד יוצר יום הולדת מאד מיוחד ובעל השמחה נחשף לאין ספור הפתעות של המטפלת, בני המשפחה, חברים ומכרים. הם הנעימו לו את זמנו, העניקו לו המון תשומת לב, אהבה, מתנות נפלאות וכך הוא בילה יום נהדר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    סרטונים

    פייסבוק

    חדשות אחרונות

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    קרא עוד
    המלצות לפעילויות עם קשישים

    המלצות לפעילויות עם קשישים

    קרא עוד
    טיפול שיניים לקשישים בבית כל מה שצריך לדעת

    טיפול שיניים לקשישים בבית כל...

    קרא עוד
    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל השלישי

    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל...

    קרא עוד
    Call Now Button דילוג לתוכן