שלבי העסקת עובד זר – שלום רב! ברצוננו להביא לידיעתכם את עיקרי שלבי העסקת עובדים זרים בישראל, על מנת שתהליך הבאת העובד הזר יהיה ברור.
1. כדי להעסיק עובד זר בישראל יש לקבל רישיון העסקה מיחידת הסמך במשרד התמ”ת. עלות אגרת העסקה – 310 ₪ לשנתיים. רישיון זה מגיע על שם המטופל על ידי מילוי הטפסים המצורפים בהמשך.
עם סיום מילוי הטפסים ותשלום האגרה, יש להביא את המקור של הטפסים וקבלה על תשלום האגרה למשרדנו ואנו נדאג להעברתם לוועדה במשרד התמ”ת המאשרת את העסקת העובד הזר.
לקבלת מידע נוסף אודות העסקת עובדים זרים בישראל לחצו כאן.
לצפייה בסרטון הקליקו עליו
תשלום אגרת העסקת עובד זר באתר משרד התמ”ת
2. קבלת הרישיון – לאחר קבלת הרישיון יש להתקשר למשרדנו כדי שנוכל לתאם פגישה לבחירתכם את המועמד המתאים לטיפול.
3. לאחר בחירת המועמד המתאים לטיפול, ניגש למשרד הפנים לקבלת אשרת כניסה לארץ עבור העובד הזר שנבחר. יש לציין כי חייבת להיות נוכחות של אחד מבני המשפחה. כמו כן, יש לשלם אגרת טיפול במשרד הפנים על סך 180 ₪.
4. זמן הגעת העובד מרגע הגשת הבקשה במשרד הפנים – עד כחודש ימים. משרד הפנים ישלח לביתכם הודעה על קבלת הוויזה. מייד עם קבלת ההודעה, עליכם להודיע לנו טלפונית כדי שנוכל להסדיר את הטיסה והסידורים האחרונים לעובד.
אגם עובדים זרים בע”מ תלווה אתכם לאורך כל הדרך ותעמוד לצדכם בכל שאלה שתתעורר, מרגע פתיחת התיק ובמרוצת מהלך עבודתו של המטפל הזר.
מ.ס.ד שירותי סיעוד ועובדים זרים, חברת סיעוד מהמובילות בישראל לשירותכם!