חברת מ.ס.ד מתמודדת עם אתגרי התקופה והשלכות הקורונה.
אוכלוסיית הקשישים הינה אוכלוסייה בסיכון ואנו מבצעים את מירב המאמצים על מנת לספק, גם בעת הזו, את השירות המקצועי והאיכותי ביותר. המשרדים שלנו פעילים ומספקים שירות, אנו עובדים במתכונת חירום של תורנויות, אך דואגים לשמור על מענה משרדי וטלפוני שוטף, לצד שמירה והקפדה על נהלי משרד הבריאות.
מתוך דאגה לציבור לקוחותינו ועובדנו, להלן עיקר הנהלים התקפים לתקופה זו:
המטפלות מחויבות לשמור על כללי ההיגיינה המחמירים ביותר, לפני הגעה לבית הקשיש, בזמן הטיפול בו וכן לאחר סיום הטיפול ועזיבת הבית. בין היתר – חבישת מסיכה, כפפות, שטיפת ידיים בסבון בתדירות גבוהה, שמירה על מרחק של 2 מטר לפחות מאנשים בכל מקום ציבורי ובדיקה יומית של תסמיני מחלה אפשריים.
לאור צמצום היקפי התחבורה הציבורית, ייתכן כי שעות הטיפול של המטפלות בקשישים יצטרכו להשתנות בהתאם לפעילות האוטובוסים באזור המגורים. המטפלות משתדלות לספק את מלוא השירות במסגרת טווח הזמן של התחבורה הציבורית הקיימת. חברת הסיעוד מסייעת למטפלות ולמטופלים לתכנן תכנית טיפול המותאמת למצב הקיים.
מטופל אשר חושש להכניס את המטפלת לביתו ומצד שני צריך את הטיפול הסיעודי, יכול להעסיק בן משפחה, על מנת לנצל את שעות הסיעוד ולקבל את הטיפול. הם יטפלו בהוריהם או סביהם הסיעודיים ויקבלו על כך תשלום מהביטוח הלאומי, דרך חברת הסיעוד שמספקת את השירות.
מטופל אשר בתקופת הקורונה אינו יכול (מסיבות שונות) לקבל טיפול אישי בבית, יכול להמשיך ולקבל שירות וסיוע באמצעות הטלפון יחד עם תמיכה מהעובד המקצועי שלו בחברה. מדובר על 3 שיחות בשבוע, בהן ניתן לקבל תמיכה והכלה כאשר עבור 3 שיחות בשבוע תינתן תמורה של יחידת שירות אחת.
מטפלים ומטפלות המחוייבים בסוף חודש להגיש יומני עבודה, לא חייבים להגיע פיזית למשרד, יכולים לשלוח בפקס או במייל או בווטסאפ, ולהעביר אלינו את המקור בהמשך.
מטופלים, בני משפחה ומטפלים מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה/בעיה ואנחנו נשתדל לספק את המענה המהיר והמקצועי ביותר.