רוסית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לרוסיתאנגלית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לאנגליתערבית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לערבית
כפתור דואר אלקטרוני -בלחיצה על האייקון תיפתח תיבת הדואר האלקטרוניכפתור פייסבוק - בלחיצה תעברו לדף הפייסבוק של מסד סיעודכפתור לינקדאין - בלחיצה תעברו לדף החברה של מסד סיעוד בלינקדאיןכפתור שיחה - בלחיצה על הכפתור הטלפון יתקשר אל נציג החברה
מסד שירותי סיעוד

בעיות נפשיות בקרב חולים סיעודיים

אין דבר יותר קשה מלהיות חולה סיעודי, מדובר במצב בו אנחנו לא יכולים לבצע את הדברים הפשוטים ביותר ואנו צריכים עזרה מקצועית בכדי לבצע כל דבר ודבר. אף אחד לא רוצה להיות חולה סיעודי אך זה יכול לקרות לנו ואנו צריכים להבין זאת. חשוב מאוד להבין כי לצד המצב הפיזי הירוד מאוד שיש לחולים סיעודיים גם פעמים רבות החולים הסיעודיים יסבלו ממצב נפשי ירוד. חשוב להבין כי הבעיות הנפשיות בקרב חולים סיעודיים נפוצות מאוד כאשר הבעיה העיקרית היא דיכאון. אנו הקרובים לחולים סיעודיים חייבים להיות ערים לבעיה ולדאוג לטפל. דיכאון נגרם כתוצאה מהמצב שבו נמצאים החולים הסיעודיים ועלינו לזכור כי הדבר יכול לגרום לקשיים נפשיים עצומים.

האם כדאי להשתמש בכדורים פסיכיאטריים?

כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת למצב הנפשי שבו מצוי כל אדם ובפרט חולים סיעודיים. המודעות למצב זו הובילה לכך שיותר ויותר אנשים משתמשים בכדורים פסיכיאטריים וכך גם חולים סיעודיים. לפעמים נראה כי זה הפתרון הקל לתת לחולה סיעודי כדור פסיכיאטרי וכך לשפר את מצבו. אך חשוב מאוד להבין כי בשום פנים ואופן אסור לתת כדור פסיכיאטרי ללא אישור פסיכיאטר. חשוב להבין כי כדור פסיכיאטרי הוא אינו משחק ילדים בטח כאשר מדובר על אנשים במצב פיזי ירוד ועל כן אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לתת להם כדורים באישור. אם אין אישור מפסיכיאטר אסור בשום פנים ואופן לתת את הכדור ואתם חייבים לזכור זאת. לא משנה כמה נראה לכם מצבו של האדם הסיעודי חמור כדור פסיכיאטרי רק פסיכיאטר יכול לתת ואפילו לא רופא משפה ואת זאת אתם חייבים להבין.

פסיכולוג בבאר שבע – דוגמא כיצד ניתן לעזור לחולים סיעודיים

אך שימו לב לא תמיד צריך ללכת אל הפתרון התרופתי, ישנם פתרונות נוספים היכולים לשפר את בריאותם של החולים הסיעודיים. בראש הפתרונות הללו נמצאים כמובן פסיכולוגים. אם החולה הסיעודי נמצא בבאר שבע אזי פסיכולוג בבאר שבע יכול לבצע עבודה נפלאה ולשפר את מצבו של החולה הסיעודי. פסיכולוג בבאר שבע יכול לשפר בצורה דרמטית את מצבו של החולה הסיעודי ועל כן כדאי לכם להיעזר בו. לעתים השילוב הטוב ביותר יהיה של טיפול פסיכולוגי לצד טיפול תרופתי. כך יהיה שילוב מנצח המשפר את מצבו הנפשי של החולה הסיעודי בצורה דרמטית.

דאגו שיהיה לכם ביטוח סיעודי לכל צרה

שימו לב חולה סיעודי אינו מרוויח כסף כלל וכלל ומנגד ההוצאות שלו הן עצומות. החולה צריך לממן מטפלת, תרופות וטיפולים פסיכולוגיים וההוצאות הן אין סופיות. על כן כל כך כדאי לעשות ביטוח סיעודי ולא משנה באיזה גיל אתם. ביטוח סיעודי יכול להבטיח כי תשמרו על איכות חיים גבוהה גם אם תהיו חולים סיעודיים.

 

אנחנו כאן בשבילכם- מ.ס.ד!
מ.ס.ד שירותי סיעוד ועובדים זרים, חברת סיעוד מהמובילות בישראל לשירותכם!

לקבלת מידע נוסף וייעוץ חינם צרו עמנו קשר עכשיו: 
לחצו כאן לחיוג 1-700-708-778

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    סרטונים

    פייסבוק

    חדשות אחרונות

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    קרא עוד
    המלצות לפעילויות עם קשישים

    המלצות לפעילויות עם קשישים

    קרא עוד
    טיפול שיניים לקשישים בבית כל מה שצריך לדעת

    טיפול שיניים לקשישים בבית כל...

    קרא עוד
    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל השלישי

    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל...

    קרא עוד
    Call Now Button דילוג לתוכן