רוסית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לרוסיתאנגלית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לאנגליתערבית - בלחיצה על הכפתור תוחלף שפת האתר לערבית
כפתור דואר אלקטרוני -בלחיצה על האייקון תיפתח תיבת הדואר האלקטרוניכפתור פייסבוק - בלחיצה תעברו לדף הפייסבוק של מסד סיעודכפתור לינקדאין - בלחיצה תעברו לדף החברה של מסד סיעוד בלינקדאיןכפתור שיחה - בלחיצה על הכפתור הטלפון יתקשר אל נציג החברה
מסד שירותי סיעוד

התמודדות עם מחלות בגיל השלישי

הגיל השלישי הוא גיל נהדר בו אנחנו יכולים ליהנות מהחיים וזאת תודות לפנסיה שלנו. העובדה כי אנו לא עובדים מאפשרת לנו להקדיש זמן לנכדים ולילדים ואנו יכולים לבלות זמן איכות איתם. בנוסף, יש לנו זמן ללכת לחוגים, פעילויות פנאי ולהשקיע בעצמנו. אין עוד גיל עם כל כך הרבה זמן פנוי ומדובר בדבר בעל ערך אדיר המשרת אותנו בצורה נפלאה. אך שימו לב כי מחלות בגיל השלישי גורמות לנו לחשוב על כך יותר, ככל שאנו מזדקנים כך אנחנו חשופים ליותר מחלות והסכנה לבריאות שלנו היא גדולה יותר. בכדי להתמודד עם המחלות אנו צריכים להקפיד על תזונה ראויה, לבצע פעילות ספורטיבית ולהשקיע בחיינו. רק כך נוכל להבטיח כי נהיה בריאים ונחיה חיים איכותיים ומאושרים לאורך זמן. זכרו כי הגיל השלישי הוא גיל עם פוטנציאל אדיר אם אנחנו מקפידים על אורח חיים בריא.

 

המשפחה – כלי עזר רב ביותר להתמודדות

אך מה לעשות כי לעתים מחלות בגיל השלישי  ממשיכות לתקוף אותנו ולא משנה מה נעשה בכדי להתמודד עמן. רוב האנשים בגיל השלישי סובלים מלחץ דם גבוה, סוכר גבוה וכולסטרול גבוה, אלו הן רק דוגמאות מועטות למחלות שיש בגיל השלישי ואנו צריכים לעשות הכול בכדי להתמודד איתן ולהתגבר עליהן. אחד הכלים הטובים ביותר בכדי להתמודד עם המחלות הללו הוא באמצעות המשפחה שלנו. המשפחה היא כלי רב עצמה המעניק תמיכה רגשית גדולה ומעניק לנו כח הגנה כנגד המחלות הללו. ככל שאדם יותר בודד כך יהיה לו יותר קשה להתמודד עם המחלות ולא משנה באיזה גיל הוא ועל כן עלינו להיעזר במשפחה ולקבל ממנה תמיכה משמעותית.

סרטן מעי הגס – חשיבותו של הגילוי המוקדם

דוגמה למחלה התוקפת אלפים בגיל השלישי כל שנה היא סרטן המעי הגס. אף פעם זה לא נחמד לקבל סרטן ובטח שלא סרטן מעי הגס. מדובר בסרטן אלים היכול לאיים על חיינו וגם לגרום לנו לרמת חיים נמוכה. אך שימו לב ניתן להימנע מסרטן זה וזאת באמצעות גילוי מוקדם של המחלה. ככל שתקפידו ללכת לבדיקות כמו קולונוסקופיה כך תבטיחו כי תגלו את הסרטן במהירות ואז הטיפול בו ייעשה בקלות וללא בעיות. הגילוי המוקדם הוא פשוט מציל חיים ואתם חייבים להקפיד עליו בכדי להבטיח כי תהיה לכם אפשרות להתמודד כמו שצריך עם הסרטן.

בדיקות רפואיות – כלי רב עצמה שיכול רק להועיל לכם

חשוב להבין כי גילוי מוקדם של סרטן הוא רק דוגמה אחת כיצד בדיקות רפואיות יכולות להציל את חייכם בגיל השלישי. ככל שתקפידו ללכת אל בדיקות רפואיות ותעזרו ברופא שלכם כך תבטיחו כי תחיו חיים בריאים יותר וכך תבטיחו כי איכות החיים שלכם תהיה גבוהה יותר ותחיו למשך זמן רב יותר.

אנחנו כאן בשבילכם- מ.ס.ד!
מ.ס.ד שירותי סיעוד ועובדים זרים, חברת סיעוד מהמובילות בישראל לשירותכם!

לקבלת מידע נוסף וייעוץ חינם צרו עמנו קשר עכשיו: 
לחצו כאן לחיוג 1-700-708-778

השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    סרטונים

    פייסבוק

    חדשות אחרונות

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    רעיונות להופעות לגיל השלישי

    קרא עוד
    המלצות לפעילויות עם קשישים

    המלצות לפעילויות עם קשישים

    קרא עוד
    טיפול שיניים לקשישים בבית כל מה שצריך לדעת

    טיפול שיניים לקשישים בבית כל...

    קרא עוד
    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל השלישי

    סדר שגרת טיפוח לנשים בגיל...

    קרא עוד
    Call Now Button דילוג לתוכן